Mucahit Yıldırım blog sitesini kurdu ve sizlere her dalda yardım etmeye çalışacak...
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Sitemizin Hedefleri Gittikçe Büyüyor!

Merhaba arkadaşalr bugün sizlere sitemin bu istatistik çıkışlarını anlatacağım.Biliyorsunuz ki sitemi 1 ay önce kurdum bu kadar çabuk ziyaretçi beklemiyordum ama geldi.Günlük tekil +250 kişi geliyor bende şaşırdım uygulama felan kullanmadım hep toplistelerine kayıt yaptırdım ve sağolsun karşılıklı reklam yaptığım sitelerden de geliyor.Yani anlatmak istediğim WmMerkezi artık hedeflerini büyütüyor yeni hedefimiz google motorunda 1. olmak ve günlük tekil hiti +500 yapmak bunun için tabi uğraşıyorum.
Alexa değerlerine gelirsek oda aynı 1 at içerisinde 2.600,000 içerisindeyiz yakında bunuda 1,000,000 altına düşmeyi hedefliyorum umarım hedeflerime ulaşırım bu yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim bir yorumunuzu eksik etmessiniz artık.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

Sayfalar arasında geçiş yapmak için klavyeden yön tuşlarını (⇦ ⇨) kullanabilirsiniz.

ANASAYFA | Hakkımda | İLETİŞİM | REKLAM VER | PORTFOLYO
Her hakkı saklıymış felan...